01 грудня поточного року Відділом звернень громадян та доступу до публічної інформації Держгеокадастру в актовому залі приміщення по
вул. Народного Ополчення,3 місто Київ проведено семінар за темою: «Організація роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію».
До участі у семінарі були залучені представники територіальних органів з усієї України. На порядку денному обговорювалися питання електронного обігу зазначених звернень громадян за допомогою автоматизованої системи управління документами «Док Проф» та проблемні питання які виникають в ході роботи у програмі.
Зазначена система має гнучкі засоби налаштування, які дозволяють реалізувати автоматизований процес діловодства та електронний документообіг у масштабах будь-якого підприємства або установи, корпорації із складною організаційною структурою та територіально віддаленими підрозділами.
Вісімнадцять років тому з’явився програмний продукт електронного документообігу ДОК ПРОФ. З цей час впроваджена велика кількість різноманітних проектів в Україні та республіках Молдова, Білорусь.
Система успішно експлуатується, як в державних органах так і на приватних підприємствах: Секретаріаті Кабінету Міністрів України; Державному комітеті України з питань регуляторної політики і підприємництва; Адміністрації Державної прикордонної служби України; Вищій раді юстиції; ЗАТ “Оболонь” та ін.