Розгляд звернень громадян – це один із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області.

Робота із зверненнями громадян організована у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, та направлена на виконання вимог Закону України « Про звернення громадян» та Указу президента України №109/20008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На теперішній час, з початку року до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області надійшло понад 1078 звернень, а саме:

-194 через Урядову «гарячу лінію»;

-131 через «гарячу лінію» Держгеокадастру;

-148 на особистому прийомі;

-102 інформаційних запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації;

-503 письмових звернення, у тому числі т237 – безпосередньо від громадян; 17 – правоохоронних органів; 106 – за дорученням обласної державної адміністрації;130- за дорученням Держгеокадастру; 13 –від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Отримано та розглянуто 25 депутатських звернення відповідно до статті 16 Закону України «Про статус народного депутата України».

Всі звернення, що надійшли до Головного управління не залишилися без уваги та розглянуті в установлені законом строки, всім заявникам надані вичерпні відповіді або роз’яснення.

Користуються особливою довірою людей «Виїзні прийоми».

Така форма роботи дозволяє громадянам, без особливих витрат часу вирішити необхідні питання та отримати необхідну інформацію.

Так, з початку року  проведено 25 виїзних прийомів відповідно до графіка особистого прийому громадян, затвердженого наказом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 21.02.2017 № 42 на які звернулося 77 громадян. А взагалі, на теперішній час виконуючими обов’язки начальника, першим заступником начальника та заступником начальника Головного управління проведено 65 особистих прийомів на які звернувся 71 громадянин.

За аналізом стану роботи  серед питань з якими найчастіше звертаються громадяни є:

-надання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства;

-виділення земельних ділянок учасникам АТО;

-роз’яснення земельного законодавства з отримання права оренди на земельні ділянки та інші.

Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва Головного управління, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.